• Dinsdag 26 maart was het 10e sportcafé van Sportclub Neede.

In dit jubileum jaar van Sportclub Neede heeft de sponsor commissie uitgepakt en hebben ze in samenspraak met spreekstal meester Eddy van der Ley, Johan Derksen en Sjaak Swart uitgenodigd op sportpark ’t Haantje.

Beide heren, goed voor ruim 150 jaar levenservaring,  zorgden voor een zeer enerverende avond.

Met de Johan zoals we hem kennen, welbespraakt, geen blad voor de mond en Mister Ajax als de man met een mensenleven aan ervaring, prijzen, voetbalkennis en anekdotes over het voetbalwereldje in het algemeen.

Ruim 170 sponsoren waren deze avond getuige van een setting zoals we deze nog nooit gezien hadden, volop interactie tussen gastsprekers en aanwezigen in een perfecte ambiance.

Voor Sportclub Neede was het weer een zeer geslaagde avond mede dank zij alle vrijwilligers die ook deze avond weer paraat stonden.

Hier komt de eerste regel tekst ... (vul hier aan)